Story Of My Life
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
= Di Mata muu=
Tuesday 13 September 2011 • 06:19 • 0 Girl(s)
Mungkin di matamu,
Aku tidak setanding mereka..
Mungkin di matamu,
Aku tidak sehebat mereka..

Di matamu,
Aku tiada apa-apa..
Di matamu,
Aku bukan siapa-siapa..

Terlalu kau merendahkan aku,
Kerana hatimu sempit,
Akalmu bingit..

Cuba lihat pada sudut yang lainnya,
Ada lebihnya aku pada yang itu..

Bukan mengangkat diri setinggi langit,
Tapi tak mahu dinilai serendah bumi..

Seseorang dinilai bukan pada tajam pena nya,
Tapi bagaimana dia menggunakan pena nya itu,
Melakar satu kehidupan pada mereka yang lainnya di luar sana..



PAST • FUTURE
Bonjour!


Hey! My name is Aura. I'm 12 Years Old. Welcome to my sweet bloggie^^

Say Hi!

" Change with yours "

Memories

  • oPeN HoUse
  • warkah buat kekasih :)
  • bLa-Bla !
  • YAAAAHOOOO !!! lagi 3 hary lgy knn kitee nak 'BERH...
  • Matt Saleeh ! hihi :)
  • daptt member baruu :)
  • TERIMA KASIHH !
  • I MISS YOU SO MUSH !
  • alamat nyer, sye tak beraye ngn awak lh knn ,im so...
  • SORRY GUYS ! I NOOT IN MOOD !

  • Thanks!

    Basecode :AuraSabrina
    Basecode :Masterly_elmo
    Pictures : We Heart It