Story Of My Life
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Tak Sabar :)
Friday 30 December 2011 • 05:07 • 0 Girl(s)
Assalamualaikum.Macam biasa aku dah lama tak update sebabnya hanya satu iaitu MALAS.Nak kata aku baca buku time cuti ni memang tak lah kan.So, aku tak update bukanlah sebab aku baca buku ke apa ke.Aku MALAS sebenarnya.Lagi pun tak tau nak membebel apa.Tak de idea bro!

Lari tajuk?Oppss,jangan close tab lagi bro.Bukan lari tajuk.Tu baru mukadimah je.HAHA!.Ok,sekolah nak start dah kan?dah beli baju sekolah?beg?Dah?ok bagus!HAHA!Tanya sendiri jawab sendiri.Bijak lerr tu.Cuti ni korang pergi mana?Okay jangan tanya aku,aku cuti kat mana.Aku tak pergi mana-mana pun.Cuma menginap 30hari 30malam dirumah sendiri.HAHA!

Sekolah nak start.Yeaahh!Tak sabar nak pergi sekolah ni*muka semangat*.Sekolah nak start.Barang sekolah tak beli lagi.HAHA!Sedih ok.Pakai yang lama lah kot.Dah lah cuti tak pergi mana mana.Barang sekolah pun tak beli lagi.Haishhh..

Nak start sekolah.so, bermakna nak masuk tahun baru lah kan?Cepatnye masa berlalu.Nak cuti lagi.Tadi cakap tak sabar nak sekolah?Okay,aku memang suka cakap macam keling.Bila cuti , sepanjang cuti dihabiskan dengan aktiviti tidur . bila cuti dah nak habis baru menyesal tak sudah sambil complain yang cuti sekejap sangat . itulah aku=

Tak lama lagi pun aku akn jadi MANGSA SPM 2012 ! WAAA ! takut seyh= , but, korang doakan Yuyu yaa.. Aminn ..

Dah nak masuk tahun baru kan?Tepat jam 12 pagi 1 Jan 2012 confirm ramai yang stay up buat status wish happy new year . dah tau dah hohoho..

Haha!entry semakin mengarut.dah dah close tab.HAHA!bai!


PAST • FUTURE
Bonjour!


Hey! My name is Aura. I'm 12 Years Old. Welcome to my sweet bloggie^^

Say Hi!

" Change with yours "

Memories

  • Perbezaan Diantara Cinta , Sayang , Minat Dan Suka
  • Hati - hati Dengan Tindakan Anda
  • 19 Hadis Mengenai Wanita
  • Doa Pendekat Jodoh
  • December
  • TERIMA KASIHH !
  • Cintai Lah Dia :)
  • The Broken Heart
  • Novel Ombak Rindu
  • Novel M.A.I.D

  • Thanks!

    Basecode :AuraSabrina
    Basecode :Masterly_elmo
    Pictures : We Heart It