Story Of My Life
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Thursday 12 January 2012 • 08:10 • 0 Girl(s)


Okay , aku sangat sayang kan kau walaupun ada rasa benci kat kau . #merepek,muehehe -.- . wohoooo , sejujurnya rasa sayang aku kat kau makin hilang wehh . haha itulah yg aku nak sebnarnye *haihh merepek lagi --' okay stop merepek . Sejak aku dgn kau dah takde hubungan , hidup aku berubah , dah tak macam dulu . haihh , dulu ,kau dah BUANG aku kan ? kenapa mesti menyemak dalam hidup aku balik hah ? pastuh mulalah nak buat-2 baik . woaaow , cool #benci org yg macam nie , dah buat salah tapi buat muka tak bersalah , eyy blaa lah weh,haha . and kau , dulu boleh lah aku faham kau , tapi sekarang aku memang dah tak faham and memang taknak faham dgn kau . berapa banyak lah alasan yg kau adaa nie ? tak cukup dengan family kau, kawan aku pun kau babitkan jugak -.- Haihh . aku ingt kan kau dah berubah , rupanya belumm -.- . masih lagi dgn perangai kau tuh . eyy cukup2 le nak menipu perempuan nie , Tahu lah perempuan lebih ramai daripada lelaki . cubalah jadi matang sikit . fuhh otak blur --' act nie untuk dia , dia n dia .#Muahahaha :D kbye .

PAST • FUTURE
Bonjour!


Hey! My name is Aura. I'm 12 Years Old. Welcome to my sweet bloggie^^

Say Hi!

" Change with yours "

Memories

  • Mencintai Seseorang :D
  • Tak Sabar :)
  • Perbezaan Diantara Cinta , Sayang , Minat Dan Suka
  • Hati - hati Dengan Tindakan Anda
  • 19 Hadis Mengenai Wanita
  • Doa Pendekat Jodoh
  • December
  • TERIMA KASIHH !
  • Cintai Lah Dia :)
  • The Broken Heart

  • Thanks!

    Basecode :AuraSabrina
    Basecode :Masterly_elmo
    Pictures : We Heart It